keskiviikko 29. elokuuta 2012

Siittiöt sotapolulla

okei, eli tässä tämmöne päivänasu tsydeemi, perus chillit eriparisukat, ja vähä harmait vaatteita
 varmaa jostai roskiksesta tongittu, en muista.


No joo, nyt ku moni on pyytäny mua tekemää huoneesta tälläsen typerän postauksen nii tässä se ois (HAHA kusetin, ei kukaa oikeesti pyytäny, iha vittuillakseni vaa tein)

Tässä on mun vaatekaappi (ai mikse se on tyhjä, no koska vaatteet  ovat lattialla)





Tässä mun 2394238483" HD 3D yms paskaa televisio 




laatikkojen sisältöö koska kaikkii kiinnostaa niin vitusti


Ehjä "kitara"

hyvin pedattu sänky vaikka ite sanonki :)


Siinä pikakatsaus mun just "siivotusta" huoneesta, toivottavasti kiinnostuksen kiitävä kilpikonna kiis

seuraavassa postauksessa voisin vaikka kertoo miten mä meikkaaan<3333,laitan kynsiä tai mun vaatekaapin sisällöstä tai jotai muuta yhtä vitun typerää :)

hyvää illanjatkoa

3 kommenttia:

  1. kerro niist kynsistä!!! sounds stupid mut mul on pienii (suurii) ongelmii ain kynsien kaa XDDDD

    VastaaPoista
  2. Tässä pikku ylläri:
    http://ninalaitiala.blogspot.fi/2012/10/liebster-award.html
    :)

    VastaaPoista
  3. samaa ylläriä täältä suunnasta (:
    http://unnperfect.blogspot.fi/2012/11/liebster-blog-award.html

    VastaaPoista